- Йога начинающим видео
- Хулахуп танец видео
- Смотреть моя тренировка видео
- Видео тренировки александра емельяненко
- Как правильно крутить обруч на бедрах видео
- Тренировки в кудо видео
- Тренировки рой джонса видео
- Йога онлайн смотреть видео
- Тренировки костя дзю видео
- Видео тренировки роя джонса
- Видео спинальной
- Айенгар йога видео
- Йога для женщин на видео
- Правильно крутить обруч видео
- Плиометрические отжимания видео
- Новости

Управление Здравоохранения Евпаторийского городского совета (С)2011
67 гостей
? Причини розвитку аутизму у дітей? ознаки, симптоми у дітей раннього віку? спілкування, поведінка, мислення? діагностика, корекція можливість лікування? Прогноз хвороби.
- Ознаки аутизму в ранньому віці
- Ранній дитячий аутизм
- Причини аутизму у дітей
- Аутизм у дітей: ознаки, симптоми
- Особливості сенсорного сприйняття
- порушення адаптації
- Особливості розвитку дітей з аутизмом
- Діагностика і прогноз
- Особливості спілкування батьків з дитиною
Дитячий аутизм - один із проявів розладів аутистичного спектра поряд з атиповим аутизмом, синдромом Аспергера, органічним аутизмом, аутістіческім розладом. У чверті пацієнтів він поєднується з розумовою відсталістю різного ступеня, розладами дрібної моторики і координації, проблемами з шлунково-кишковим трактом, порушенням сну.
Аутизмом більш кожен 50-тий дитина
У дітей аутизм характеризується нерівномірністю розвитку психічних функцій (пам'яті, уваги, мислення) в поєднанні з розладами в емоційній, поведінкової, інтелектуальній сфері.
Ознаки аутизму в ранньому віці
Окремі ознаки аутизму у дітей у віці до 1 року помітні практично з моменту його народження. У перші місяці життя дитина не посміхається, у нього відсутня виразна міміка, немає вираженої реакції на наближення дорослого.
Ознаки аутизму у дітей у віці від півроку до 2 років картина аутизму представлена наступними симптомами:
- униканням контакту очима, навіть з батьками;
- відсутністю реакції на власне ім'я;
- мовними розладами;
- ставленням до співрозмовника як до «неживого предмету»;
- униканням звернення за допомогою;
- вчиненням ритуалів (відкривання-закривання дверей, включаніе-виключаніе світла, кружляння навколо своєї осі);
- муканням, вимовою співуче нечленороздільні звуків;
- відсутністю бажання брати участь в сюжетно-рольових іграх;
- підвищеною чутливістю до сенсорного дискомфорту (гучних звуків, мокрим пелюшкам).

Аутизм до року - дитина не посміхається і відсторонений
У малюків з аутизмом навички мовлення можуть бути відсутні повністю або залишатися на рівні раннього розвитку.
Ознаки аутизму у дитини 3 років дещо специфічні:
- він веде себе емоційно холодно при контакті з дорослими та іншими дітьми;
- при спілкуванні використовує периферичний зір;
- в діяльності застосовує «ритуали»;
- демонструє однотипність, стереотипність мислення;
- каже, використовуючи шаблони, не супроводжує мова жестами;
- дотримується жорстких правил в розпорядку дня;
- страждає емоційними порушеннями (тривожністю, дратівливістю, гневливостью).

симптоми аутизму
Існують специфічні «фізіологічні ознаки» аутизму, такі як судомний синдром, проблеми з імунною системою, синдром подразненого кишечника, дисбактеріоз, дисфункція підшлункової залози.
Особливістю дитячого аутизму є нерівномірність розвитку психічних функцій дитини. Одні процеси розвиваються повільно, інші, навпаки, - занадто швидко. Єдиних ознак аутизму не існує.
? ? ? Кожна дитина з проблемою поводиться по-різному.
Ранній дитячий аутизм
Прояви раннього дитячого аутизму (РДА) різноманітні. Малюк може вести себе збуджено, або загальмовано, проявляти агресію або гіперактивність, прагнути до дотримання ритуалів в мові і поведінці.
Розрізняють 2 види дитячого аутизму:
- Синдром Каннера. Аутизм з'являється з моменту народження, супроводжується порушеннями в інтелектуальній сфері, затримкою або відсутністю мови до 16 місяців. Розлад зустрічається у хлопчиків в 4 рази частіше, ніж у дівчаток.
- Синдром Аспергера. Поряд з збереженій промовою і інтелектом у дитини відзначаються порушення в емоційній сфері, що виражається в відсторонено поведінці і відсутності інтересу до інших людей. Люди з синдромом Аспергера краще адаптуються до життя в суспільстві.

Аутизм в 1,5 року - байдужість
Атиповий аутизм не відноситься до РДА, оскільки проявляється у віці 3 років і пізніше.
Причини аутизму у дітей
Дослідження з проблеми виникнення аутизму у малюків показали, що основними провокуючими факторами є наступні:
- генна модифікація;
- енцефаліт;
- порушення роботи головного мозку;
- гормональні зміни;
- наслідки вірусних інфекцій;
- отруєння ртуттю;
- зловживання антибіотиками;
- хімічний вплив на плід через організм вагітної жінки.
Дослідження показали: якщо існує спадкова схильність, то будь-який негативний фактор, будь то інфекція або стрес, може стати передумовою до появи розлади.
Відсутність контакту з батьками
Доктор Девід Амарал прийшов до висновку, що можна виділити 2 типу дітей-аутистів. До першої групи належать хлопчики. Явні ознаки аутизму проявляються з півтора років, що пов'язано з розвитком півкуль мозку. Другу групу складають аутичні діти, які мають проблеми з роботою імунної системи.
Дослідження продемонструвало, наскільки важливо, вибираючи спосіб діагностики і лікування, спиратися на індивідуальні особливості психіки малюків.
Аутизм у дітей: ознаки, симптоми
У малюків відзначаються труднощі взаємодії в колективі. Вони насилу йдуть на контакт, не вміють його підтримувати тривалий час. Діти холодні в спілкуванні, відрізняються низьким рівнем емпатії, не розуміють почуттів і бажань інших людей, не прагнуть до дружби.
Мова дитини з аутизмом специфічна. Малюк використовує її для опису своїх потреб, зазнає труднощів з розумінням істинного сенсу сказаного, інтерпретує мова буквально. Діти рідко користуються жестикуляцією і не вміють її інтерпретувати в розмові з іншими.
Мислення аутиста відрізняється в'язкістю і бідністю, що знаходить вираз у ритуальності поведінки. Для дітей важливо дотримуватися послідовність дій. На найменші зміни в режимі дня дитина реагує збуджено, починає кричати, може впасти в паніку.
Дітки з аутизмом відрізняються високою тривожністю, вразливістю, невмінням адаптувати навички до нової ситуації. Вони відчувають труднощі з самообслуговуванням, організацією і плануванням діяльності.

Одноманітні гри багато годин
Особливості сенсорного сприйняття
Діти відчувають труднощі в сприйнятті відчуттів. Деякі гіперчутлива. Їх може дратувати гучна музика, запахи. Вони намагаються блокувати дратівливий чинник. Інші дітки відчувають труднощі в сенсорному сприйнятті. Для них потрібно сильне вплив фактора.
Особливості сенсорного сприйняття знаходять вираз в поведінці та рух малюків:
- ходінні на носочках;
- закриванні долоньками вух;
- кружлянні, розгойдуванні;
- уникненні тілесного контакту;
- негативної реакції на зіткнення з певною текстурою матеріалів;
- небажанні залишатися в темряві;
- прагненні облизати або пожувати незнайомі предмети;
- недостатньою або надлишковою реакції на подразнення (тепло, холод, біль);
- бажанні одягатися в тісний, обтягуючий одяг.
Спектр проявів аутизму настільки різноманітний, що його складно класифікувати. Важкий перебіг хвороби виражається в прагненні уникнути контактів, ізолюватися. Дитина важко переносить глядачів і тілесний контакт, гіперчувствітелен. У багатьох діток відзначається дуже тісний емоційний зв'язок з мамою. При легкому ступені аутизму у малюка проявляються специфічні риси: емоційна холодність, черствість, відсутність співпереживання, утруднення взаємодії з однолітками. У широкому сенсі аутизм можна сприймати як відрив від дійсності, порушення зв'язку з реальністю.
Закривання вух - особливість
Парадоксальність поведінки дитини виражається в одночасному пошуку однотипних вражень, сверхпрістрастності і відсутності інтересу до світу.
порушення адаптації
Полярність і парадоксальність в поведінці виражається в поєднанні безстрашності і надобережності. В одній ситуації малюк боїться піднятися по сходах, в іншій - спокійно звішує ноги з вікна на великій висоті.
У дітей відзначаються дивацтва в харчовій поведінці: одночасна гидливість і вибірковість, бажання пробувати неїстівні продукти, прагнення до переїдання або голодування.
? ? ? Дитина з аутизмом погано оволодіває навичками самообслуговування, побутової поведінки.
Він не вміє користуватися приладами, але одночасно з цим вкрай акуратний і педантичний в побуті. Болісно сприймає перестановку меблів, відсутність речей на звичних місцях.
Дослідження показали, що лише 5% дорослих людей з аутизмом благополучно адаптуються до життя в суспільстві. Три чверті випробуваних потребують опіки і щоденної допомоги. Навіть у добре адаптованих людей відзначаються труднощі: вони періодично відчувають тривогу і відчуття небезпеки по відношенню до ситуацій, людям. Страхи «спливають», коли аутист стикається з травмуючої ситуацією. У багатьох людей, що страждають на аутизм, проявляються дивні інтереси, фантазії, які можуть дивувати і лякати оточуючих.
Дитина не дивиться в очі
Особливості розвитку дітей з аутизмом
Тривожні симптоми дають про себе знати ще в дитинстві. Картина аутизму формується поступово. Пік «аутизации» доводиться на вік від 3 до 5 років.
Третина дітей підліткового віку поряд з аутизмом страждає на епілепсію. У багатьох хлопців виявляються неабиякі здібності. При легкому ступені аутизму підлітки здатні до встановлення контактів. Труднощі полягають в тому, що у них не вистачає комунікативних навичок.
Діагностика і прогноз
Щоб виявити категорію малюків раннього віку, які потребують більш детальної діагностики психічного розвитку, застосовується тест на аутизм М-CHAT у дітей.
Для постановки діагнозу потрібне тривале спостереження в динаміці. Необхідно, щоб малюк перебував у природному середовищі. Спеціаліст з урахуванням психологічних особливостей дитини розробляє корекційну програму. Мета допомоги аутичним дітям полягає в їх максимальної адаптації до середовища, підвищення якості життя.

Аутизм в 11 років - небажання спілкуватися
Особливості спілкування батьків з дитиною
Навчитися спілкуватися з аутичним малюком - те ж саме, що освоїти чужу мову. Головне, що повинен запам'ятати батько: від його поведінки залежить емоційний стан малюка.
Основні правила взаємодії виглядають наступним чином:
- допомагати по необхідності, не настирливо;
- надавати допомогу не пригнічуючи активність;
- уникати постановки непосильних завдань.
Щоб сформувати бажане поведінка батько повинен показати приклад, потім похвалити за правильне виконання. Можна буквально показувати ті чи інші дії, потім просити повторити, або робити рукою дитини.
Для підтримки контакту достатньо перебувати «в зоні досяжності», щоб дитина відчувала присутність. Якщо він емоційно холодний, таке батьківське поводження дозволить поступово зблизитися. У разі, коли малюк сильно прив'язаний до дорослого, деяка відстороненість дозволить розвинути самостійність.
Головна умова любові до дитини - прийняття. Багато батьків бояться і соромляться своєрідних поведінкових проявів.
Якщо дитина починає діяти стереотипно - паморочиться, розгойдуватися, - слід спробувати переключити його увагу. Способи відволікання повинні бути різноманітними, щоб не закріпилося стереотипне поведінку.

Важливо знати батькам
Звертатися до малюка слід зрозумілою для нього мовою, але занадто спрощувати мову не варто. Корисно долучати малюка до спільної діяльності, наприклад, накривання на стіл, участі у прибиранні кімнати. Після того, як малюк виконати доручення, слід його похвалити. Спільна діяльність дозволяє виховувати в дитині відчуття відповідальності, вчить взаємодіяти в команді, контактуючи з іншими людьми.
? Необхідна умова успіху - створення теплої, душевної атмосфери в сім'ї.?
Вимагаючи неможливого, батьки погіршують ситуацію. Дитина починає проявляти агресію, або замикається. Повністю вилікувати аутизм неможливо. Рання діагностика аутизму дозволяє збільшити шанси на те, що дитина зможе адаптуватися в колективі. Корекційні заняття проводяться індивідуально в спеціально обладнаних класах або вдома. Розроблена спеціальна система для навчання аутичних дітей, яка дозволяє максимально наблизити їх до життя в сучасному суспільстві, а також підвищити якість життя в цілому.
