- Йога начинающим видео
- Хулахуп танец видео
- Смотреть моя тренировка видео
- Видео тренировки александра емельяненко
- Как правильно крутить обруч на бедрах видео
- Тренировки в кудо видео
- Тренировки рой джонса видео
- Йога онлайн смотреть видео
- Тренировки костя дзю видео
- Видео тренировки роя джонса
- Видео спинальной
- Айенгар йога видео
- Йога для женщин на видео
- Правильно крутить обруч видео
- Плиометрические отжимания видео
- Новости
Управление Здравоохранения Евпаторийского городского совета (С)2011
67 гостей
звукорежисура
У великих студіях електрогітару зазвичай записують так - гітара видає звук через комбік, з якого мікрофоном знімають звуковий сигнал. При цьому гітара отримує додаткову "забарвлення" за рахунок комбіка і реверберації приміщення.
Вдома, в звичайній міській квартирі без звукоізоляції ви чорта з два пограєте через комбік. Занадто голосно. Тому електруха пишеться "в лінію" - встромляється в лінійний вхід мікшера. Найчастіше виходить така схема підключення: гітара - шнур - примочка / ефект-процесор - кабель - мікшер.
Додати реверберацію і емулятор комбіка можна вже програмно, на етапі зведення доріжок. Про це пізніше.
Інший спосіб підключення гітари - прямо до звуковуха. Варіантів кілька. Перший - гітара підключена через примочку. Деякі примочки мають "мікрофонний" вихідний рівень, а на деяких рівень можна перемикати ще і в лінійний. У першому випадку діють ті ж правила, що при підключенні мікрофона (тільки вимкніть boost +20 dB, інакше буде перевантаження - хоча пробуйте). І туди ж. При цьому, однак, фоновий шум гітари вище, ніж при підключенні через мікшер. Взагалі від цього шуму позбутися важко (я не кажу "не можна"), якщо у вас не заземлений комп'ютер. Заземлювати його на батарею - смертельно для вашої апаратури.
Фон можна звести до мінімуму перемикачем звукознімачів на гітарі (той самий важіль під регулятором гучності) і настройками примочки. При грі намагайтеся, щоб хоча б один палець постійно був на струнах - тоді немає фонового шуму, бо ви заземлюючих гітару на себе. Інший спосіб заземлення - прив'язуєте до "струнотримач (bridge, буває з" машинкою "-тремоло або без) якусь зволікання і опускаєте її до себе в носок. Тоді відривайте хоч все пальці. Від гітари.
Другий варіант підключення - якщо примочка дає лінійний вихідний рівень, то підключаєте примочку до лінійного входу звукової карти. Звук буде краще! Що до підключення до мікшера, то там зазвичай входу все одно, якого рівня пристрій ви до нього підключаєте, та й рівень докручувати регулятором Gain.
Ще один варіант підключення - на деяких комбік є лінійний вихід емуляції комбіка. Або вихід емуляції на навушники - те ж саме, тільки при цьому динамік комбіка відключається. Відмінно для квартирної записи. Гітару встромляєте в комбік (чисту або через примочку), а комбік сполучаєте кабелем з лінійним (НЕ мікрофонним) входом звуковухи. Або мікшера.
І знову про фоновому шумі. При підключенні електрухі до мікшера, а мікшера до звуковуха, можна домогтися наступних описаних нижче результатів. Примітка - дібокс не використовується!
Встромляю гітару в примочку, примочку підключаю до лінійного входу мікшера, а мікшер, в свою чергу, підключений до лінійного входу звукової карти. Примочка працює в режимі bypass, тобто ніякого впливу не робить. Фейдери gain на каналі мікшера приблизно в такому положенні:
При такому розкладі фактично фону немає! Фон йде на рівень -60 дБ. Однак звук гітари буде на рівні -12 децибел з піковим рівнем десь на -6. Отже, "чисту" гітару можна писати чисто. Включаємо примочку в якомусь щадному режимі. З'являється фон між -60 і -50 дБ. На сурйозний дісторшна цей фон при тому ж положенні Gain підніметься десь -45. При заземленні його б не було взагалі. Якщо так якби! Фону немає, коли ви торкаєтеся рукою струни - фон буде виникати лише під час відсутності контакту з вами.
Отже, керуючи Gain'ом, добиваємося записи майже повну відсутність фонових шумів, але на середньому рівні гучності -12 децибел. Чи достатньо така гучність? Цілком. І вам не доведеться стежити за Зашкалювання рівня - на цьому рівні його просто не буде. До того ж партії з такою гучністю легко зводити.
Фон особливо проявлется при дісторшна або овердрайве. Принцип дії дісторшна такий? Береться сигнал, посилюється до якогось рівня (купно з самого початку тихими шумами-наведеннями), а потім піки цього сигналу обрубуються по якомусь рівні гучності. Якщо ми пропустимо через класичний дісторшн чистий сигнал-синусоїду, то на виході отримаємо сигнал, піки якого виглядають вже не плавними пагорбами, а зовсім плоскими. Хоча бувають різні дісторшна - і не завжди форма сигналу стає "квардратной", але для наочності ось приклад:
вище бачимо синусоїду, яку ми направили в примочку
і ек її опрацювало!
Якщо фон сильний, треба отсесть подалі від комп'ютера, особливо від ЕТЛ-монітора. Краще на інший кінець кімнати. Допоможе.
Запис електрухі частина 2 >>>
Автор: Петро Семілєтов
ДЖЕРЕЛО:
Ще статті про записи:
Запис з мікрофона. Запис вокалу.
Чи достатньо така гучність?Принцип дії дісторшна такий?